mandag den 3. december 2012

Julepynt af ler

Sidste år så jeg nogen lave julepynt af selvhærdende ler og i år vrimler det frem alle vegne. Så nu er jeg også hoppet med på bølgen og har lavet lidt julepynt til min troldegren :0)

Det meste er hjemmelavet pynt - dog ikke glaskuglerne og de store snefnug.


Er egentlig ikke til neon og pastelfarver i min julepynt - det skal være traditionelle julefarver, men jeg ridder på en neonbølge og synes egentlig de er så fine og enkle :0)

Men det er jo begrænset, hvor mange jeg kan have hængende i min gren og da jeg nu havde åbnet pakken med ler, kunne jeg lige så godt lave af det hele. 
Så nu er der blevet en stak, som kan sælges på min mands arbejde, hvor de altid i december måned kan udstille/sælge af alle deres hjemmelavede ting - alt fra glasting og hækling til malerier osv. Så nu må vi se om lærerne også er til neon julepynt eller jeg kommer til at drukne i det selv :0)



Og så røg de sidste færdige nøglesnore også med i kassen. Det er jo med at få skudt det af, man har liggende :0)






4 kommentarer:

  1. Er sikker på du får solgt det hele på nul komma fem - så fint det er :)

    Har også selv købt mig en pakke selvhærdende ler, men har endnu ikke taget hul på den - hvor har du bogstaverne du har stemplet i leret med fra?? dem kunne jeg da godt lige bruge ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Det kunne da være dejligt, men ellers bruger jeg det som værtinde gaver her i december :-)
    Bogstaverne er et stempelsæt jeg har købt i Tiger butikken til 30 kr og de virker ganske fint :-)

    SvarSlet
  3. Det ser da bare så flot ud, du kører da med klatten:) Hvorhene køber man det ler du har brugt? Og er det længe siden, man kunne få stempeltsættet i Tiger?

    SvarSlet
  4. Jeg har købt mit ler i Dansk Papirvarer i Silkeborg, men er sikker på, du kan købe det i alle hobbybutikker. Det var i denne måned, jeg købte stemplerne, så tænker stadig de har dem i Tiger :0)

    SvarSlet