torsdag den 13. december 2012

Flagranke

I disse tider, knokler jeg derud af med at lave hjemmelavede julegaver af forskellig art. Af gode grunde, kan jeg jo desværre ikke vise dem her, men må vente til efter jul med at vise dem frem. Men ind imellem får jeg en ustyrlig trang til liiiiige at lave noget nyt og andet, så i løbet af ugen, har jeg hæklet denne flagranke til min kommende niece, som gerne skulle se dagens lys til januar :0)


Den er nem og hurtig at lave, så har du fået lyst til også at lave en, kan du finde opskriften hos Karen Klarbæks Verden. Jeg ved ikke om jeg fulgte opskriften....jeg så bare hvordan man startede og så hæklede jeg derud af :0)





Farverne er da lige til at blive glad af :0)

5 kommentarer:

  1. Den er virkelig hyggelig og fin!! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :0)
      Har længe villet lave en....bare fordi....., men synes egentlig mine egne børn er for store til en flagranke, men så kom der pludselig en niece i ovnen og så MÅTTE jeg bare lave den.....og selvfølgelig i tøse farver ;0)

      Slet
  2. Den er blevet super fin og sikke skønne farver. Er sikker på at din kommende niece blir glad for den - og forældrene : )

    SvarSlet
  3. Det håber jeg også :0) Er også selv helt vild med farverne.....de er sådan helt forårsagtige ;0)

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot... den bliver man da glad af at se på, med de skønne farver og farvesammensætningen.

    SvarSlet