lørdag den 3. november 2012

Krympeplast # 1

For et par uger siden bestilte jeg et par ark krympeplast, som jeg ville lave navneskilte til mine dagplejebørn af. Men som det ofte sker her hjemme hos mig, så bliver tingene af og til pist væk.....selvom jeg lægger dem "lige her", for der kan jeg HELT SIKKERT HUSKE at jeg lagde dem. Men nej.....jeg glemmer!!!
Men idag fandt jeg dem så og ville lige øve mig lidt.....var lidt usikker på, HVOR meget det egentlig krymper - og jeg skal da lige hilse og sige.....det krymper vildt meget!!! Så nu har jeg alligevel ikke nok til at lave navneskilte, men til gengæld blev det til lidt øreringe.

Her er lidt forskellige modeller inden de kom i ovnen.

Og efter brændingen var de krympet ganske meget :0)


Det bliver jeg nok nødt til at lege lidt mere med :0)


3 kommentarer:

  1. Tak :-) Det er lidt sjovt at lege med ;-) Må prøve lidt mere...

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine, skal vi ikke se billeder af øreringene med stjerne, de er virkelig skønne ;O)

    SvarSlet