søndag den 30. september 2012

Stille, mor strikker!!!

Er vidst min weekend sagt med få ord......men også de ord jeg mødte idag, da jeg indtog "Strikke festivalen" i Remissen i Brande.

Desværre havde jeg kun min telefon at tage billeder med, 
så kvaliteten er knap så god.

Men ved indgangen stod den fineste sarte lyserøde bænk med de sjove ord :0)

Der var garn i lange baner - bestemt et besøg værd.

De mange fine farver, råbte næsten om at komme med hjem.... 
Jeg købte 4 nøgler Highland Wool i gul til blot 10 kr/ngl. Aner ikke 
hvad jeg skal bruge det til endnu, men det var for billigt til at gå forbi :0)



3 kommentarer:

  1. Man blir jo helt glad i låget af de flotte farver, kan godt forstå du liiige måtte have garnnøglerne med hjem!:)
    Jeg har meldt mig som fast læser hos dig, og glæder mig til at følge dig!
    ha en god søndag aften
    kh. Mette

    SvarSlet
  2. Selvom jeg var i Brande i går lagde jeg ikke lige mærke til bænken. Der var også en masse andet til at tiltrække ens opmærksomhed :)
    Har du det DIY'en på baby nisserne på min blog?

    SvarSlet
  3. Ej, det havde jeg slet ikke set, men har nu været ovre på bloggen og kigge :0) Fantastisk, dem må jeg prøve ved lejlighed :0)

    SvarSlet