fredag den 21. september 2012

Med på beatet....

har jeg aldrig været..... Når noget kommer på mode, er jeg aldrig den der springer ned i butikken og køber det med det samme. Det er typisk mig, at sige "Ej...det er simpelthen for grimt.....det kommer jeg aldrig til at synes om". Når så alle andre har haft det længe og det ikke længere er moderne og nyt, så har jeg vænnet mig til det og synes pludselig det er fedt.... :0)

Men denne uge blev jeg overrasket over, at jeg har noget i mit hjem, som faktisk er "moderne" eller ihvertfald trendy hos designerne. Vi har længe haft det i vores hjem, men jeg har pure nægtet at det måtte komme ind i stuen....de er nærmest blevet forvist til gangen eller hobby rummet. Men for et par uger siden overgav jeg mig og den nyest ankomne fik en fornem plads ved pejsen og det ser faktisk fedt ud synes jeg.
Det er selvfølgelig ham her jeg snakker om

Mandens første kronhjort, så den ER noget specielt.


I det nyeste Bolig Liv, er der en artikel fra designerens eget hjem og jow jow....
jeg føler mig skam med på beatet :0) 





3 kommentarer:

  1. Wow, du er first-mover på kronhjorten! Sådan! : ) hehe...

    SvarSlet
  2. Ja lige på det punkt er jeg så også fremme i skoene :) og så tænker jeg mon der kunne være salg i alle de opsatse manden har liggende på loftet som ikke har fået love at komme op og hænge.....han ville da aldrig opdage der manglede et par stykker :)..

    SvarSlet
  3. Ha ha Hanne :-D Ja, måske kunne vi tjene en formue, hvis vi lige reducerede antalet af opsatse :-) Men jeg må nok hellere lade være....tror faktisk han holder tal på dem :-)

    SvarSlet