tirsdag den 4. september 2012

Lidt mere neon...

I lørdags fik jeg hul på bylden og fik mig taget sammen til at få syet en nøglesnor og nu kan jeg slet ikke få stoppet igen!!


Hver gang jeg syr én, kommer der en forbi i huset og siger "Den der er min"...."helle for den"....eller "var den der til mig?" Og hvor er det da bare skønt at sy noget, som andre bliver glade for og straks tager i brug. Ungerne har været fået en til deres cykelnøgle og pludselig sad der også en i mandens nøgler (så håber jeg, den kan være med til, at de knap så tit bliver væk) ;0)

Behøver jeg sige, at den sorte med stjerner og gul neonbånd, er favoritten her i huset :0)

Desværre er jeg løbet tør for neonbånd og karabinhager, så nu må jeg tage en ufrivillig pause med syningen, indtil jeg får tanket op igen.

2 kommentarer:

  1. De er også rigtig flotte - skulle du løbe tør for aftagere siger du bare til! ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er friske og smarte :0) Jeg skal nok sige til, hvis der pludselig ikke er nogen der har brug for flere nøglesnore ;0) Ellers er jeg altid frisk på en byttehandel :0)

      Slet