tirsdag den 25. september 2012

Keep going

....er mit motto! Og det er hvad jeg forsøger at sige til mig selv, når jeg sidder og hækler lapper til mit lune tæppe. Men nøj, hvor er der dog langt ned i den anden ende :0) Jeg er slet ikke gået kold i det endnu, men der er så mange spændende ting jeg gerne vil lave, så jeg skubber det hele tiden til side. MEN ind imellem, hækler jeg lidt firkanter og så ender det vel med at tæppet en dag bliver færdigt :0)

Så langt så godt :0)

Har lige haft gang i noget med en masse pang farver....
man må sige det her er nogen lidt mere afdæmpede farver ;0)


5 kommentarer:

  1. Afdæmpede farver er heller ikke af vejen :) Det bliver rigtig flot. Men jeg ved at det er en prøvelse at komme igennem alle de firkanter der skal hækles.

    SvarSlet
  2. Det er ikke så meget det at hækle firkanterne, for det er egentlig ret hyggeligt og går også stærkt, men jeg bliver hele tiden bremset af alle de f....ns ender der skal hæftes ;0) Så derfor veksler jeg mellem at hækle lapper, hæfte ender og lave noget helt andet :0)

    SvarSlet
  3. Åh ja - er også i gang med et hæklet tæppe, og det er hyggeligt nok men kan bare godt forekomme uoverkommeligt indimellem. Det er nu et ret flot tæppe du har gang i... så det bliver dejligt når du engang er færdig.

    SvarSlet
    Svar
    1. http://pladstilverden.blogspot.dk/2012/07/granny-stripes-vol-20.html

      Slet
  4. Altså jeg elsker at hækle tæpper og har et par stykker igang hele tiden men de f...... ender som skal hæftes..... På det næste tæppe sværger jeg at jeg hæfter efterhånden.
    De er nu fine dine afdæmpede farver.

    SvarSlet