onsdag den 15. august 2012

Perfekt sommeraften.

Det er netop hvad jeg har haft her til aften. Efter endt arbejdsdag, tømte jeg postkassen og se, hvad posten havde været så sød at lægge til mig :0) Hele to numre af det nye BoligLiv. Og da farmand havde lovet ungerne, at de måtte komme med ham på skydebanen, lagde jeg mig på solvognen sammen med mine nye blade og mit nuværende strikkeprojekt :0) Hvilken herlig følelse at sidde i stilhed i haven og nyde de sidste solstråler :0)


Hvordan nyder du en dejlig sommeraften, når du er alene hjemme?

2 kommentarer:

  1. Ikke tosset - det er desværre sjællent det sker herhjemme, men stak af i går med en veninde og nød en skøn græsk middag under åben himmel. Dansk sommer når det er bedst! :o).

    Er bladet godt denne gang?

    SvarSlet
  2. Ja det synes og så er der to af vores med-bloggere der er nævnt.....og bare fordi man læser deres blogge næsten hver dag, så føler man næsten man kender dem :0) Har du det også sådan med "blog vennerne"? :0) Det er forresten LaraLil og "Hvad bier tænker", der er med i bladet :0)

    Jeg ELSKER den danske sommer, når den viser sig fra sin bedste side, som den har gjort hele ugen....skønt skønt!

    SvarSlet